De KPMG Lentemarathon Amstelveen heeft een nieuwe partner: Thrive Beer 0.0. Het alcoholvrije sportbiermerk sluit zich aan als ‘Official 0.0 Beer Partner’ en zal zowel tijdens als na afloop van het evenement zichtbaar aanwezig zijn.
De KPMG Lentemarathon Amstelveen is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een groot sportief evenement waar lopers, supporters en inwoners samenkomen.
“Na het leveren van een sportieve prestatie is er niets mooier dan samen het succes te vieren,” zegt organisator Roy van Damme. “Met de gezonde, alcoholvrije Thrive bieren kunnen we deelnemers en bezoekers een verfrissende en gezonde optie bieden, passend bij de beleving die wij met de KPMG Lentemarathon willen neerzetten.”
“We zijn trots om samen te werken met de KPMG Lentemarathon Amstelveen,” zegt Cedric Schatteman van Thrive. “Onze functionele, alcoholvrije bieren zijn ontwikkeld door en voor sporters, om te genieten van smaak én herstel. En juist bij een sportief evenement als de KPMG Lentemarathon past dit perfect. Samen zorgen we voor een gezonde en feestelijke afsluiting van een bijzondere dag.”
Tijdens het evenement worden lopers en supporters getrakteerd op een verkoelende Thrive in het start-/finishdorp. Het merk zal daarnaast ook de sfeer langs het parcours verzorgen met een dj-set vlakbij aankomst en activaties rondom het evenement.
Over Thrive Beer 0.0
Thrive is een innovatief biermerk dat zich volledig richt op gezonde, alcoholvrije bieren. Het merk combineert heerlijke smaak met extra voedingssupplementen zoals 10g eiwit, vitamines B en D en magnesium. Het speelt daarmee in op de groeiende vraag naar gezonde en verantwoorde alternatieven. Thrive Beer 0.0 wordt in Nederland en daarbuiten steeds vaker gekozen als het verfrissende alternatief voor na het sporten of bij sociale momenten. Kijk voor meer informatie eens op: https://www.thrivebeer.com/nl/