CM.com wordt ‘Official Data Partner’ van de KPMG Lentemarathon Amstelveen

De KPMG Lentemarathon Amstelveen verwelkomt CM.com als ‘Official Data Partner’. Met een meerjarige samenwerking zetten beide partijen in op het verbeteren van de ervaring voor deelnemers, supporters en inwoners.

De KPMG Lentemarathon Amstelveen behoort tot de snelst groeiende hardloopevenementen van Nederland. De organisatie heeft als ambitie om de beleving rond het evenement op ieder vlak te versterken.

“Met de oplossingen van CM.com kunnen wij lopers het hele jaar door voorzien van relevante informatie en begeleiding,” zegt organisator Roy van Damme. “Daarmee richten we ons niet alleen op de beleving van de loper, maar ook op die van supporters, inwoners en partners. We werken al langer samen met CM.com en zijn trots dat we deze autoriteit op het gebied van fan-beleving als officiële partner mogen verbinden aan het evenement.”

De KPMG Lentemarathon Amstelveen biedt een unieke gelegenheid om technologie in te zetten die mensen verbindt,” zegt Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com. “Met onze Mobile Marketing Cloud creëren we een gepersonaliseerde beleving voor deelnemers, maar ook voor supporters en inwoners. Denk aan relevante updates, tips en informatie die op het juiste moment via mobiele kanalen worden gedeeld. Zo dragen we bij aan een evenement dat leeft binnen én buiten het parcours.”

“We kijken uit naar de samenwerking met KPMG Lentemarathon Amstelveen als Official Data Partner. Met onze technologie en expertise in customer engagement willen we de beleving van deelnemers, supporters en inwoners naar een hoger niveau tillen. Deze samenwerking sluit perfect aan bij ons streven om via slimme, mobiele oplossingen mensen te verbinden en te inspireren.”

Onder meer via de Mobile Marketing Cloud van CM.com worden deelnemers meegenomen in een op maat gemaakte customer journey. Hierbij ontvangen zij bijvoorbeeld trainingsschema’s, voedingstips, materiaaladvies en informatie over bereikbaarheid, afgestemd op de verschillende momenten in aanloop naar en tijdens het evenement.

Over CM.com
CM.com (AMS: CMCOM) is wereldwijd toonaangevend in AI-gedreven oplossingen voor klantbetrokkenheid en biedt bedrijven één platform om in contact te komen met consumenten. Het engagement platform van CM.com stelt marketing-, sales- en klantenserviceteams in staat om klantinteracties te automatiseren via diverse mobiele kanalen. Dit alles is naadloos geïntegreerd met betaal- en ticketing mogelijkheden die de verkoop stimuleren, klanten aantrekken en de klanttevredenheid verhogen.